Завідувач кафедри іноземної філології та перекладу Цимбал Світлана застосувала інноваційний підхід зі студентами факультету психології та соціальних технологій - арттерапія на занятті англійської мови, який поєднує вивчення мови з елементами творчого самовираження. Такий формат занять дозволяє студентам не лише розвивати мовні навички, а й краще розуміти себе, знижувати стрес та підвищувати мотивацію до навчання.
Заняття розпочалося з вибору тем: "My emotions", "Dreams", що задало тону всьому процесу та дало змогу поєднати мовну практику з творчістю. Студенти виконували вправи, обговорювали тему, вивчали нові слова або фрази, пов’язані з емоціями, кольорами, мистецтвом тощо. Наступним етапом було творче завдання. Студенти психологи створювали малюнки, які відображали їхні думки чи почуття. Презентуючи роботи майбутні психологи описували свої роботи, коментуючи вибір кольорів, обговорюючи ідеї в парах або групах. Кожен студент презентував свою роботу англійською мовою, що сприяло розвитку мовлення, збагаченню словникового запасу і розвитку впевненості у спілкуванні. Студенти ділилися своїми враженнями, відчуттями та новими словами, які вони засвоїли під час заняття.
Таким чином, поєднання англійської мови та арттерапії створює особливий простір для розвитку - як мовного, так і особистісного. Це не просто заняття, а цікавий і корисний досвід для кожного студента.
-----------------------------------
Art Therapy in the English Language Classroom: A Harmonious Fusion of Creativity and Learning
Svitlana Tsymbal, Head of the Department of Foreign Philology and Translation, introduced an innovative teaching method for students of the Faculty of Psychology and Social Technologies — art therapy in English language classes. This unique approach blends language acquisition with creative self-expression, allowing students to not only improve their linguistic skills but also enhance self-awareness, reduce stress, and boost motivation.
The session began with theme selection — “My Emotions” and “Dreams” — which set the tone for the class and integrated language practice with creativity. Students explored relevant vocabulary related to emotions, colors, and art, engaged in discussions, and completed thematic exercises. The next stage involved a creative task: psychology students created drawings that reflected their inner thoughts or feelings.
During the presentation phase, students described their artwork in English, explaining their choice of colors and discussing ideas in pairs or groups. This helped enrich their vocabulary, improve their speaking skills, and build confidence in communication. The session concluded with students sharing impressions, emotions, and the new vocabulary they learned.
This combination of English learning and art therapy creates a unique developmental space — both linguistic and personal. It becomes more than just a lesson; it is an engaging and meaningful experience for each student.