9 жовтня Європейський університет приєднався до вебінару на важливу актуальну тему «Військовий маркетинг: як і для чого перетворювати свою бригаду на бренд».
Вебінар був організований Українською асоціацією маркетингу разом із pr-агенцією Proector.
Одне з головних питань вебінару — підходи до організації комунікації бригад ЗСУ.
Це була чудова можливість приєднатися до відкритої розмови з людьми, які щодня займаються розбудовою бренду бригади.
Важливість теми вебінару підтверджена великою кількістю учасників — до нього приєдналися близько 400 учасників з різних сфер:
- комунікаційники та пресофіцери бригад;
– військові, які ведуть сторінки підрозділів у соціальних мережах;
– цивільні – маркетологи, підприємці, викладачі, студенти.
Спікерами вебінару були керівники з комунікацій найвідоміших українських бригад:
1. Ярослав Друзюк – військовослужбовець секції інформаційно-аналітичного забезпечення штабу 13 бригади НГУ «Хартія» (керівник групи військової журналістики і контент-директор, колишній головний редактор The Village).
2. Валентин Дзюбенко – заступник начальника відділу стратегічних комунікацій 1-го корпусу НГУ «Азов».
У висновку вебінару можна зазначити, що завдяки правильно організованій комунікації можна знаходити потрібних людей, залучати ресурси, підтримувати бойовий дух, протидіяти фейкам, бути єдиними.
В єдності наша сила!
--------------
On October 9, the European University joined the webinar on the critical topic “Military Marketing: How and Why to Turn Your Brigade into a Brand”.
The webinar was organized by the Ukrainian Marketing Association together with the PR agency Proector. One of the main issues discussed in the webinar is the approaches to organizing communication within the brigades of the Armed Forces of Ukraine.
It was an excellent opportunity to join an open conversation with people who are engaged in building the brigade brand every day.
The large number of participants confirms the importance of the webinar topic - about 400 participants from various fields joined it:
- brigade communicators and press officers;
- military personnel who maintain unit pages on social networks;
- civilians - marketers, entrepreneurs, teachers, students.
The speakers of the webinar were the heads of communications of the most famous Ukrainian brigades:
1. Yaroslav Druzyuk – a serviceman of the information and analytical support section of the headquarters of the 13th brigade of the NGU “Charter” (head of the military journalism group and content director, former editor-in-chief of The Village).
2. Valentyn Dzyubenko – deputy head of the strategic communications department of the 1st corps of the NGU “Azov”.
In conclusion to the webinar, it can be noted that, thanks to properly organized communication, you can find the right people, attract resources, maintain a fighting spirit, counteract misinformation, and remain united.
In unity is our strength!