Кафедра економіки, фінансів та обліку провела робочу зустріч із головним стейкхолдером — генеральним директором Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України, Биковцем В’ячеславом Михайловичем. Під час зустрічі було обговорено особливості освітньо-наукової програми «Економіка» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти (підготовка докторів філософії).
Основна увага була зосереджена на актуальності освітніх компонентів програми для сучасних умов розвитку економіки України. Окремо, наголошено на важливості формування у аспірантів ключових компетентностей дослідника та практика, зокрема вміння здійснювати критичний аналіз і синтез економічних процесів, застосовувати сучасні методи наукових досліджень, ухвалювати стратегічні рішення та розробляти інноваційні підходи до розвитку підприємництва.
Також, учасники зустрічі торкнулися питань взаємодії науки, бізнесу та освіти, адже практичний досвід підприємництва є важливим підґрунтям для підготовки майбутніх науковців і управлінців. Співпраця з представниками бізнес-середовища сприяє посиленню практичної складової освітніх програм, забезпечує їхню відповідність потребам ринку праці та відкриває нові можливості для інтеграції наукових досліджень у сфері економіки в реальні бізнес-процеси.
--------------------------------------
The Department of Economics, Finance, and Accounting held a working meeting with its main stakeholder, Viacheslav Mykhailovych Bykovets, General Director of the Union of Entrepreneurs of Small, Medium, and Privatized Enterprises of Ukraine.
During the meeting, the participants discussed the specifics of the PhD-level educational and research program “Economics” (third level of higher education). The focus was on the relevance of the program’s academic components to Ukraine’s current economic development conditions.
Particular emphasis was placed on the importance of developing key competencies in PhD students, both as researchers and practitioners, including the ability to analyze and synthesize economic processes critically, apply modern research methods, make strategic decisions, and design innovative approaches to entrepreneurship development.
The discussion also touched on the interaction between science, business, and education, as practical entrepreneurial experience provides an essential foundation for training future scholars and managers. Collaboration with business representatives strengthens the practical component of educational programs, ensures alignment with labor market needs, and opens opportunities to integrate economic research into fundamental business processes.