До Міжнародного дня Європи студенти Фахового бізнес-коледжу вирушили в незвичайну подорож — «Стежками європейських казок». Ця мандрівка занурила учасників у чарівний світ легенд і казок, що народилися в різних куточках Європи, і водночас стала захопливою формою вивчення географії.
Подорож розпочалася із символічного відкриття «європейських воріт», за якими на студентів чекали цікаві випробування. Кожна зупинка була присвячена країні Європи, з якою пов’язана відома казка або казкар. Учасники «відвідали» Данію — батьківщину Ганса Крістіана Андерсена, Німеччину — країну братів Грімм, Францію — з її витонченими казками Шарля Перро, а також Італію, Чехію, Польщу та інші європейські держави.
Щоб пройти всі випробування, студенти мали розв’язати географічні загадки, скласти карту, розпізнати країну за прапором, природними зонами чи пізнавальною інформацією. Завдання поєднували знання з фізичної та економічної географії, навички командної роботи, логічне мислення та креативність.
Подорож «Стежками європейських казок» стала яскравим прикладом того, як навчання може бути цікавим, інтерактивним і змістовним. Вона не лише поглибила знання з географії, а й подарувала студентам справжнє відчуття єдності, культурного багатства та європейської ідентичності.
-----------------------
Vocational Business College Students Explore the Trails of European Fairy Tales: A Geographical Journey for Europe Day
To celebrate Europe Day, students of the Vocational Business College embarked on a unique adventure — "Trails of European Fairy Tales". This journey immersed participants in the magical world of legends and stories born across Europe, while also serving as an engaging way to explore geography.
The adventure began with the symbolic opening of the "gates to Europe", behind which a series of exciting challenges awaited. Each stop represented a European country linked to a well-known fairy tale or storyteller. Students “visited” Denmark — home of Hans Christian Andersen, Germany — the land of the Brothers Grimm, France — with the refined tales of Charles Perrault, as well as Italy, the Czech Republic, Poland, and other nations.
To complete each stage, students had to solve geographical puzzles, assemble a map, and identify countries by their flags, natural zones, or educational clues. The tasks combined knowledge of physical and economic geography with teamwork, logical thinking, and creativity.
The “Trails of European Fairy Tales” journey became a vivid example of how learning can be fun, interactive, and meaningful. It not only expanded students’ geographical knowledge but also instilled a strong sense of unity, cultural richness, and European identity.