21 серпня 2025 року завідувачка кафедри соціально-гуманітарних дисциплін ПВНЗ «Європейський університет», кандидатка історичних наук, доцентка Олена Олександрівна Хоменко долучилася до вебінару «Українська як стратегічна перевага: як мова формує світогляд, бренд, довіру та комунікацію».
Захід був організований агенцією Golden Staff у співпраці з Марією Словолюб – відомою філологинею, викладачкою, фольклористкою та експерткою з красномовства.
Учасники отримали:
- цінні поради для комунікації «Українська – бренд компанії»;
- ознайомилися з актуальними тезами щодо ролі української мови та грамотності в компанії;
- взяли участь у інтерактивному завданні, яке дало змогу перевірити власні знання й навички.
Досвід компаній, які переходять на українську мову у спілкуванні, демонструє українцям і світу, що це не лише формування сучасного та привабливого бренду, а й внесок у зміцнення нашої ідентичності та боротьби за свободу під час війни.
Подібні ініціативи сприяють утвердженню української мови як ключового елементу національної ідентичності, розвитку комунікаційної культури та формуванню позитивного іміджу України у світі.
-------------------------------
Participation in the Webinar Dedicated to Ukraine’s Independence Day
On August 21, 2025, Olena Khomenko, Head of the Department of Social and Humanitarian Disciplines at the Private Higher Educational Institution European University, PhD in History, Associate Professor, took part in the webinar “Ukrainian as a Strategic Advantage: How Language Shapes Worldview, Brand, Trust, and Communication.”
The Golden Staff Agency organized the event in cooperation with Mariia Slovoliub, a renowned philologist, lecturer, folklorist, and public speaking expert.
Participants received:
- valuable tips on communication under the theme “Ukrainian as a Company Brand”;
- insights into the role of the Ukrainian language and literacy within organizations;
- an interactive task that allowed them to test their own knowledge and skills.
The experience of companies transitioning to Ukrainian in communication demonstrates to both Ukrainians and the world that this is not only about shaping a modern and attractive brand but also about strengthening national identity and contributing to the struggle for freedom during wartime.
Such initiatives promote the establishment of the Ukrainian language as a key element of national identity, the development of a communication culture, and the formation of a positive image of Ukraine in the world.