|
.jpg)
Контактна інформація
nataliia.ovsiienko@e-u.edu.ua
Наукові профілі




|
Овсієнко Наталія Василівна
Доцент кафедри менеджменту та логістики
Науковий ступінь, вчене звання
К.е.н
Освіта
- КНЕУ імені В.Гетьмана (магістр з маркетингу 2008р, магістр з права 2009р)
Дисертації
- Кандидат економічних наук, 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), «Маркетингові стратегії підприємств – виробників молокопереробної галузі» (ДК №036603, 1.07.2016 р., Міністерство освіти і науки України)
Дисципліни, які викладає
- Управління корпоративної культури
- Лідерство і командна робота
Наукові інтереси
Стратегічний маркетинг, стратегічний менеджмент, інноваційний менеджмент, управління комунікаціями, маркетингові дослідження, бізнес планування
Списки основних наукових публікацій (за останні 5 років)
- Овсієнко Н.В. Дослідження рівня лояльності споживачів в стратегічній діяльності на прикладі ПрАТ "ОТІС" Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку».- №53.- Одеса: ПНДІЕІ, 2021.-С.55 – 61 (0.7 д.а.).Електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2021/53_2021/13.pdf
- Овсієнко Н.В. Оптимізація інструментарію маркетингової політики комунікацій діяльності бренду. Економіка та суспільство, 2021.- № 24. (0.9 д.а)
- Електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/224/215
- Овсієнко Н.В. Особливості маркетингової діяльності підприємств будівельної галузі. Економіка та суспільство, 2021. - № 26.
- Електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/347/332
- Овсієнко Н.В. Дослідження маркетингового потенціалу промислового підприємства на прикладі ПрАТ "ОТІС". Економічний простір: Збірник наукових праць. – No 168. – Дніпро: ПДАБА, 2021.- С. 71-75 (0.5 д.а.)
- Овсієнко Н. В., Кирилюк О. В. Особливості рекламної діяльності інтернет-магазину в сучасних торгово-економічних умовах // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". — 2022. — №13.
- https://www.inter-nauka.com/issues/2022/13/8384
- Ларіна Я.С., Овсієнко Н.В., Васильков Д.В. Трансформація методології стратегічного маркетингу в умовах сучасних викликів. Київський економічний науковий журнал.- 2023.-№1. С.30-38 (0.3д.а)
- Овсієнко Н.В., Василенко О.Ю. ІМЕЙЛ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ. ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ, ВИДИ, ЕВОЛЮЦІЯ РОЗВИТКУ. Економіка та суспільство. – 2024.-№ 61. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-44
- Овсієнко Н.В., Овсієнко В.В. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Економічний чпростір.-2024.-№196.- С.67-72 https://doi.org/10.30838/EP.196.67-72
- Котвицька Н. М., Гривківська О. В., Овсієнко Н. В. МІНІМІЗАЦІЯ РИЗИКІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ АГРАРНОГО СЕКТОРА. Науковий журнал «Розвиток міста» – 2024.-04, - С. 35-41 DOI 10.32782/city-development.2024.4-5
- Овсієнко Н. В., Котвицька Н. М., Овсієнко В.В. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економічний простір.-2025.-№197. – С. 199-203 https://economic-prostir.com.ua/wp-content/uploads/2025/02/197-199-203-ovsiyenko.pdf, DOI: https://doi.org/10.30838/EP.197.199-203
- Черній А.П., Овсієнко Н.В., Черній В.П. МАРКЕТИНГ-ОРІЄНТОВАНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ Економічний простір.-2025.-№197. – С. 303-309 https://economic-prostir.com.ua/wp-content/uploads/2025/02/197-199-203-ovsiyenko.pdf, DOI: https://doi.org/10.30838/EP.197.303-309
- Гривківська О. В., Овсієнко Н. В. Котвицька Н.М., Гудзь Ю.Ф. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНО-ОРІЄНТОВАНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ. Сталий розвиток економіки.-2025.- №1 (52). – С.377-381 DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2025-52-53
- Гудзь Ю. Ф., Крейдич І. М., Прокопенко Н. С., Овсієнко Н. В. Оцінка ефективності управління інноваційним розвитком будівельних підприємств у контексті ресурсного потенціалу "Ефективна економіка" № 3, березень 2025 р. https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.3.8
- Овсієнко Н.В., Костенко Ю.В. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНИХ ФАКТОРІВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ УКРАЇНИ Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління.-2025. - Том 36 (75). № 1.- С. 34-46 DOI: https://doi.org/10.32782/2523-4803/75-1-6
- Котвицька Н. М. Овсієнко Н. В. Шарова С.В. Засади формування організаційно-економічного механізму розвитку підприємств телекомунікаційних послуг. Modern Economics. 2025. № 49(2025). С. 111-118. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V49(2025)-15. https://modecon.mnau.edu.ua/issue/49-2025/kotvytska.pdf
- Котвицька Н. М., Шарова С.В., Овсієнко Н. В. . ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ. Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки) No1(54), 2025 С. 63-70. DOI: https://doi.org/10.32782/2519-884X-2025-54-8
- Котвицька Н. М. Овсієнко Н. В. Шарова С.В. Інноваційний розвиток підприємств фармацевтичної сфери: підходи до управління та механізми реалізації. Бізнес-навігатор. 2025. Випуск 3 (80). С. 587-593. http://www.business-navigator.ks.ua/journals/2025/80_2025/100.pdf DOI https://doi.org/10.32782/business-navigator.80-99 21
- Овсієнко Н.В., Костенко Ю.В. ДІАГНОСТИКА ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ DIAGNOSTICS OF ECONOMIC SECURITY OF AGRARIAN ENTERPRISES. Причорноморські економічні студії. 2025. Випучк 92. С. 26-31. http://bses.in.ua/journals/2025/92_2025/5.pdfhttps://doi.org/10.32782/bses.92-3
- Овсієнко Н.В., Навроцька Т.А., Овсієнко В.В ВПЛИВ ІНФЛЮЕНСЕРІВ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ В УМОВАХ ВІЙНИ.Ukraine’s capacity to implement the sustainable development program in the context of full-scale armed aggression: Scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”,Volume 2. 2025. 224-237 p. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-570-9-31http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/609/16389/34619-1
- Котвицька, Н. М., Овсієнко, Н. В., & Шарова, С. В. (2025). Теоретичні засади та управлінський потенціал програмно-цільового методу в енергетичній сфері. Актуальні питання економічних наук, (12). URL:https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/582 DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.15669499
- Котвицька Н.М., Овсієнко Н.В., Шарова С.В. ОЦІНЮВАННЯ ПРОЄКТНОЇ ЗРІЛОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЕНЕРГЕТИЧНОГО СЕКТОРУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ. Журнал «Наукові інновації та передові технології» № 6(46) 2025 (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «П». С.427-437 https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-5(45)-427-437
- Котвицька Н. М., Тимошенко А.О., Овсієнко Н. В., Шарова С.В. Стратегічні засади розвитку суб’єктів ринку телекомунікаційних послуг в умовах організаційно-економічної трансформації. Ефективна економіка.2025, №6 http://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.6.10, https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/6734/6832
- Котвицька Н. М., Тимошенко А.О., Овсієнко Н. В., Шарова С.В. Методичні засади оцінювання ефективності організаційно-економічного механізму розвитку підприємств телекомунікаційної сфери. Успіхи і досягнення в науці. №6(16), 2025 https://doi.org/10.52058/3041-1254-2025-6(16)-801-811, http://perspectives.pp.ua/index.php/sas/article/view/25733/25706
- Котвицька Н.М., Овсієнко Н.В., Шарова С.В. ОЦІНЮВАННЯ ПРОЄКТНОЇ ЗРІЛОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЕНЕРГЕТИЧНОГО СЕКТОРУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ. Журнал «Наукові інновації та передові технології» № 6(46) 2025, https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-6(46)-427-437
У науковому фаховому виданні України, що зареєстроване у міжнародних наукометричних базах (Скопус):
- Єранкін, О., Івасів, І., Олексюк, О., Овсієнко, Н., & Парій, Л. (2023). ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ІНДИКАТОРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 2(49), 457–468. https://doi.org/10.55643/fcaptp.2.49.2023.3986
- Згурська, О., Виноградова, О., Єранкін, О., Корчинська, О., Овсієнко, Н., & Айсулу, А. (2024). МЕДІАПЛАНУВАННЯ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЦИФРОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУР. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 1(54), 578–590. https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.54.2024.4271
Міжнародні програми та проєкти
Підвищення кваліфікації
- Міжнародне наукове стажування за програмою підвищення кваліфікації (сертифікат № BG/HSSE/026-2024 з 26 січня 2024 - 26 квітня 2024, Higher School of Security and Economics, Plovdiv, Bulgaria)
- Участь в AI CONF 2025 (онлайн конференція, 21 червня 2025, 12:00 за Києвом, організатори: Міністерство цифрової трансформації України, партнери: Netflix, IT Ukraine Association, Preply, Data Science UA, Scopic, VibeVenture, Neoversity)
- Курси підвищення кваліфікації "Акредитаційний Коучинг" (сертифікат № 1130 від 20 грудня 2023, тривалість 180 годин (6 кредитів), Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Навчально-науковий інститут бізнес-освіти імені Анатолія Поручника)
- Серія освітніх вебінарів "Digital brand of a scientist" (сертифікат № AQ 1273 від 02.05.2025, тривалість 12.5 годин (0.5 ECTS), Scientific Publications)
- Курс підвищення кваліфікації "Великий курс про ШІ в освіті" (сертифікат ВКШІО-2752, обсяг 45 годин (1.5 кредити ECTS), період з 26 травня по 9 червня, організатори: Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство освіти і науки України, ГО "Прогресільн")
- Конференція "Innovating Education: підходи неформальної освіти та інновації для українських ЗВО" (сертифікат від 3 травня 2025, тривалість 6 годин, організатор: IT-компанія Genesis, партнери: Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство освіти і науки України, PFE - Product IT Foundation for Education)
Досягнення
- Практичний досвід роботи в маркетингу більше 13 років, член Асоціації Маркетингу України
|