Вгору
  • Кафедра практичної психології та соціальних технологій
  •  

Кафедра практичної психології та соціальних технологій

 Телефон: +38 (044) 334-34-27

 

Кафедра практичної психології та соціальних технологій є структурним підрозділом факультету психології та соціальних технологій Європейського університету та здійснює підготовку фахівців за освітньо-професійною програмою «Практична психологія» спеціальності C4 «Психологія» освітнього ступеня «Бакалавр», «Магістр» та «Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором» освітнього ступеня «Бакалавр», «Магістр».

Місія кафедри полягає у підготовці висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, готових до інноваційної професійної діяльності, відповідно до європейських стандартів на основі принципів міжнародної мобільності, креативності, академічної доброчесності, які володіють фаховими компетентностями та skills в галузі практичної психології та соціальних технологій на особистісному, міжособистісному, груповому та професійному рівнях, усвідомлюють свою професійну значущість у системі суспільно-політичних та економічних відносин з урахуванням соціальних наслідків, робота з людьми та для людей, врахування принципів захисту та соціальних перетворень української громадськості.

Візія кафедри – забезпечити єдність освітнього процесу з науково-дослідною та практичною діяльністю в галузі практичної психології, враховуючи сучасні тенденції ринку праці, соціальні, екологічні та економічні виклики суспільства, а також розвиток цифрових технологій.

Стратегічні напрями розвитку кафедри:

  • організація навчально-виховного процесу, що відповідає рівню європейського стандарту;
  •  акредитація освітніх програм підготовки здобувачів освіти ОС «Бакалавр» та «Магістр» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності C4 «Психологія».
  • створення відповідних умов щодо здійснення ефективної навчальної, науково-дослідної та творчої діяльності здобувачів вищої освіти;
  • організація та здійснення підбору науково-педагогічних кадрів з урахуванням професійного досвіду у викладацькій, науковій та практичній діяльності;
  • вдосконалення навчальної та методичної бази дисциплін, викладання яких забезпечує кафедра.
  • вивчення новітніх інноваційних технологій та методик у галузі психології і соціальних технологій.
  • підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників за рахунок їх участі у сертифікованих програмах міжнародного стажування та тренінгах;
  • налагодження різновекторної взаємодії та співпраці з науково-дослідними інститутамиУкраїни, Міністерством освіти і науки, недержавними організаціями, зарубіжними партнерами.
  • розвиток співпраці зі стейкхолдерами з метою врахування якісних параметрів підготовки майбутніх психологів та працівників соціальної сфери відповідно до вимог ринку праці.

 

Освітня програма «Практична психологія» першого (бакалаврського) рівня спеціальності C4 «Психологія» спрямована на підготовку фахівців з психології з широким доступом до працевлаштування, які здатні самостійно розв’язувати складні спеціалізовані задачі психодіагностичного, консультаціного, тренінгового, психотерапевтичного, психокорекційного спрямування у процесі здійснення професійної діяльності.

Освітньою програмою передбачено вивчення наступних дисциплін фахової підготовки:

  • Загальна психологія
  • Практикум із загальної психології
  • Психодіагностика та експериментальна психологія
  • Основи наукових досліджень та математичні методи в психології
  • Диференційна психологія
  • Психологічне консультування і психотерапія
  • Психологія бізнесу і реклами
  • Вікова та педагогічна психологія
  • Психологія обдарованості
  • Соціальна психологія
  • Основи профорієнтації та профвідбору
  • Психологія сім’ї
  • Юридична психологія
  • Практикум з групової психокорекції
  • Психологія здоров'я
  • Тренінг особистісного зростання
  • Патопсихологія і психологічна експертиза

Після успішного завершення навчання випускники можуть обіймати посади:

  • психолог, практичний психолог установи соціального захисту, практичний психолог закладу освіти;
  • консультант психолого-медико-педагогічної консультації;
  • консультант з питань здорового способу життя;
  • менеджер з розвитку персоналу;
  • профконсультант;
  • експерт з соціальної відповідальності;
  • фахівець з профорієнтації;
  • фахівець з урегулювання конфліктів та медіації у соціально-політичний сфері;
  • соціальний патологом;
  • інструктор з трудової адаптації;
  • фахівець з корпоративного управління;
  • організатор з персоналу;
  • фахівець з найму робочої сили;
  • фахівець з вирішення конфліктів (побутова сфера);
  • фахівець з інтерв’ювання.

 

Проєкт освітньо-наукової програми "Психологія"
Запрошуємо всіх стейкхолдерів (здобувачів вищої освіти, випускників освітньо-наукової програми, роботодавців, представників академічної та наукової спільноти, представників інших груп стейкхолдерів) залишити відгуки, побажання та пропозиції для покращення освітньо-наукової програми «Психологія» спеціальності C4 «Психологія» освітнього ступеня «Доктор філософії».

Пропозиції щодо удосконалення освітньо-наукової програми "Психологія": заповнити форму

Проєкт ОНП Психологія PhD 2025

Переглянути рецензії та відгуки на освітньо-наукову програму "Психологія" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю C4 "Психологія

 

Проєкт освітньої програми "Практична психологія"
Запрошуємо всіх стейкхолдерів (здобувачів вищої освіти, випускників освітньої програми, роботодавців, представників академічної та наукової спільноти, представників інших груп стейкхолдерів) залишити відгуки, побажання та пропозиції для покращення освітньої програми «Практична психологія» спеціальності C4 «Психологія» освітнього ступеня «Бакалавр».

Пропозиції щодо удосконалення освітньої програми "Практична психологія": заповнити форму

 

Проєкт ОПП БАК 053 2024 Практична психологія

Проєкт ОПП БАК 053 2023 Практична психологія

Проєкт ОПП БАК 053 2021 Практична психологія

Пропозиції щодо удосконалення освітньої програми "Практична психологія"

Переглянути освітню програму першого (бакалаврського) рівня спеціальності C4 «Психологія»

Переглянути рецензії та відгуки на освітньо-професійну програму "Практична психологія" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю C4 Психологія

Переглянути освітню програму другого (магістерського) рівня спеціальності C4 «Психологія» 

Переглянути рецензії та відгуки на освітньо-професійну програму "Практична психологія" другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю C4 Психологія

 

 

Освітня програма «Практична психологія» другого (магістерського) рівня спеціальності C4 «Психологія» орієнтована на якісну підготовку психологів, які на високому професійному рівні здатні розробляти програми досліджень з актуальних проблем психологічної науки, а також програми психологічного супроводу професійної діяльності в звичайних та особливих умовах.

Освітньою програмою передбачено вивчення наступних дисциплін фахової підготовки:

  • Психологія творчості
  • Психологія лідерства та кар'єри
  • Психологія міжкультурних комунікацій
  • Організація соціально-психологічної служби в закладах освіти та на підприємствах
  • Психологія стресових і посттртравматичних розладів
  • Тренінг профілактики професійного вигорання

 

Після успішного завершення навчання випускники можуть обіймати посади:

  • психолог, практичний психолог;
  • молодший науковий співробітник у галузі психології;
  • завідувач психолого-медико-педагогічної консультації;
  • викладач університету та інших вищих навчальних закладів;
  • начальник лабораторії (науково-дослідної, дослідної та ін.);
  • головний психолог;
  • начальник центру (психологічного забезпечення, соціально-трудової реабілітації дорослих, з надання соціальних послуг тощо);
  • керівник проектів та програм у сфері нематеріального виробництва;
  • менеджер (управитель) у сфері надання інформації;
  • менеджер (управитель) з комунікаційних технологій;
  • менеджер з підбору, забезпечення та використання персоналу;
  • менеджер (управитель) з персоналу;
  • менеджер (управитель) з організації консультативних послуг;
  • менеджер (управитель) у соціальній сфері;
  • менеджер (управитель) із соціальної та корпоративної відповідальності.

 

На базі кафедри створено Психологічну службу Європейського університету, головною метою якої є створення умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров'я, та надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.

В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ДІЄ КІМНАТА ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВАНТАЖЕННЯ

Професорсько-викладацький склад кафедри сформований з висококваліфікованих фахівців, які мають наукові ступені та значний досвід викладання і практичної роботи.

 Освітня програма «Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором» дасть можливість дізнатися про соціальне забезпечення та соціальну політику, орієнтовану на міжнародних практиках, адаптовану під українські реалії.

Архітектоніка побудови компонентів освітньо-професійної програми була спрямована на дисципліни University of  Ostrava (Lietuva), Šiauliai Academy Vilnius University (Čechy), East Tennessee State University (USA), The University of Kansas (USA), University of Denver (USA),  Fordham University (USA), Simmons University (USA), Howard University (USA), University of Southern California (USA), Syracuse University (USA), Western Reserve University (USA), Baylor University (USA), University of Plymouth (United Kingdom), University of Greenwich (United Kingdom), University of Dundee (Scotland),  University of Bristol (United Kingdom), The Open University (Northern Ireland), Ara Institute of Canterbury Ltd (New Zealand), The Open university (England), The University of Manchester (United Kingdom), University of the West Indies (Jamaica), Excelsior Community college (Jamaica) The Council of Community Collegeso fJamaica (Jamaica) Excelsior Community College (Jamaica) Jamaica Theological Seminary (Jamaica), Knox Community College (Jamaica) Montego Bay Community College (Jamaica), Northern Caribbean University (Jamaica), Portmore Community College (Jamaica), University of the Common wealth Caribbean (Jamaica).

 

ЧОМУ НАВЧАТИСЯ НА ОСВІТНІЙ ПРОГРАМІ  «СОЦІАЛЬНІ МІЖНАРОДНІ ПРОЕКТИ ТА ІНОЗЕМНА МОВА, ПЕРША – АНГЛІЙСЬКА, ДРУГА – ЗА ВИБОРОМ» − АКТУАЛЬНО ТА ПЕРСПЕКТИВНО?

  • Це професія майбутнього, розуміння та реагування на соціальні виклики майбутнього.
  • Це робота з людьми та для людей, професія захисту та соціальних перетворень.
  • Це професія, заснована на практиці, яка сприяє соціальним змінам та розвитку, соціальній згуртованості, активізації людей.
  • Соціальна діяльність починається, тоді, коли твоя дія чи ініціатива змінює чиєсь життя.
  • Це відчувати соціальні тенденції та потреби, маштабне розуміння соціальної проблематики, правильно на них реагувати.
  • Участь, розробка та реалізація соціальні проєктів, програм, грантів, стартапів;
  • Формувати соціальний добробут та майбутнє України.

У ЯКИХ СФЕРАХ ТИ МОЖЕШ СЕБЕ РЕАЛІЗУВАТИ?

 

Навчання на освітній програмі «Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором» надає можливість кар’єрного зростання. Адже це робота, яка дає неймовірні обрії, варіативність, широту щодо сфери працевлаштування та власної реалізації:

  • практична соціальна робота,
  • фахівцями з професійної орієнтації, консультування;
  • менеджерами соціально-освітніх проєктів, програм, грантів, стартапів;
  • діяльність з питань соціальної адаптації та комунікації;
  • координація благодійних, волонтерських, соціо-культурних організацій щодо вирішення соціальних проблем на обласному, національному та міжнародному рівнях;
  • бізнес із надання послуг чи соціальне підприємництво,
  • робота в організаціях дозвілля, в освітніх та культурних інституціях усіх рівнів;
  • соціальна політика (посади в обласних державних адміністраціях різних рівнів, секторах державних служб, державних соціальних інспекціях, центрах соціальних служб, соціальних установах  та закладах, організаціях соціального захисту та надання соціальних послуг, праці та зайнятості населення, посади в Міністерстві соціальної політики);
  • експертами соціальної сфери, освіти та культури;
  • в кадрових та рекрутингових агентствах та центрах;
  • соціальна реклама та контент;
  • усе, де є робота з людьми та для людей (HR-management, human capital management, event-management, project-mamagement);

робота у сфері вирішення конфліктів, командоутворення.

Які існують можливості та обрії для твого працевлаштування?

  • Робота у сфері проєктного, маркетингового, фінансового менеджменту у соціальній сфері, соціальне підприємництво;
  • Робота з системою соціального забезпечення та безпекою соціальної організації;
  • Робота у сфері соціальної політики, управління людськими ресурсами та державного управління;
  • Надання соціальної допомоги, консультації іноземним, амбулаторним та стаціонарним соціальним службам;
  • Великі обрії для працевлаштування закордоном (в США, Європі);
  • Низка політичних, громадських та державних діячів зробили успішну кар’єру у соціальній сфері на державному рівні, громадському та в науці. Наприклад, зі 120 членів парламенту Швеції 15 осіб є за освітою є соціальними працівниками.

Які навички soft skills зможеш реалізувати?

Формування soft skills є об’єктивною вимогою сучасного ринку праці і важливим завданням підготовки конкурентоспроможного працівника. Навчання на освітній програмі Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором» допоможе сформувати такі навички soft skills,які сприятимуть компетентнісному та професійному розвитку особистості майбутнього фахівця у соціальній сфері:

  • бажання задовольнити потреби партнера по спілкуванню;
  • навичка гармонійного спілкування, уміння слухати, здійснення і моніторинг власного комунікативного контролю;
  • навичка гнучко реагувати на зміну ситуації, передбачити враження, яке вони справляють на оточення;
  • уміння оперативно та дієво організовувати й реалізовувати взаємини (як ділового, так і особистісного характеру) з різними людьми;
  • спрямовування на розширення сфери взаємодії; бажання брати безпосередню участь у колективних заходах;
  • уміння позитивно впливати на людей;
  • прагнення до реалізації власної ініціативи;
  • Навичка співробітництва (компромісу) в можливих конфліктних;
  • Комунікативну компетентність;
  • креативність та здатність до «реінжинірингу» (готовності робити звичні речі новим способом);
  • роботі в команді;
  • управління проєктами;
  • самоорганізації діяльності
  • врахування результативності фахової діяльності з позиції надбань власного досвіду;
  • постійний розвиток комунікативних і організаторських здібностей;
  • співробітництво та компроміс у взаєминах.

Переглянути освітню програму першого (бакалаврського) рівня спеціальності 231 «Соціальна робота» освітньо-професійною програмою «Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором»

Переглянути освітню програму другого (магістерського) рівня спеціальності 231 «Соціальна робота» освітньо-професійною програмою «Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором»

 

Склад кафедри практичної психології та соціальних технологій

 

 Дроботько Ірина Дмитрівна

Доктор філософії, завідувачка кафедри практичної психології та соціальних технологій факультету психології та соціальних технології.

 

Наукові інтереси: 

Підготовка практичних психологів, медіація в освіті,  психоемоційна підтримка підлітків

Навчальні дисципліни:

Практикум з групової психокорекції, Психологія здоров'я, Вступ до фаху, Психологія сім'ї, Емоційний інтелект, Педагогічна риторика, Організація дозвіллєвої діяльності в закладах початкової світи, Організація дозвіллєвої діяльності в закладах дошкільної освіти.

 

Основні публікації:

Дроботько І. Д. Готовність практичного психолога до подолання тривожності у підлітків в умовах військового стану. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти та академічного партнерства в умовах воєнного стану: матеріали ХХVІІІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 16–17 березня 2023). Київ, 2023. Випуск 43, т.1. С. 38−39.

Дроботько І. Д. Практичні засади вдосконалення підготовки психологів до подолання тривожності у підлітків. Перспективи та інновації студентських наукових досліджень і освітніх систем в умовах воєнного стану: матеріали ХХVІІІ міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих викладачів (м. Київ, 25–26 квітня 2023). Київ, 2023. С. 18.

Дроботько І.Д Формування соціально-емоційних навичок у молодших школярів з         аутизмом з опорою на технологію «класний менеджмент. «Корекційно - реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі». Матеріали  ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. ( м. Суми. 22 листопада 2023 р.) Суми, 2023.С.

Дроботько І.Д. Медіація як спосіб управління конфліктами в бізнесі в умовах війни.ПИТАННЯ ВІДБУДОВИ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ ВІДНОВЛЕННЯ Матеріали III МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ (м. Київ, 07 листопада 2024 р.) Київ. 2024. С.433.

Дроботько І.Д Методичні рекомендації щодо впровадження педагогічних умов підготовки практичних психологів до подолання тривожності в учнів ЗЗСО.СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДЕМОКРАТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У СВІТОВОМУ ПРОСТОРІ.МАТЕРІАЛИ ХХІХ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ ( м. Київ, 21-22 березня 2024) Київ, 2024. С. 28.

 

ORCID iD 0000-0002-8639-1887


Контактна інформація: iryna.drobotko@e-u.edu.ua


 

Блінов Олег Анатолійович

Доктор психологічних наук, професор.

 

Наукові інтереси: 

Практична психологія дільності в звичайних та особливих умовах.

Навчальні дисципліни:

Арт-терапія, Психологія бізнесу та реклами, Основи профорієнтації та профвідбору, Військова психологія, Психологія стресових і посттравматичних розладів.

 

Основні публікації:

Блінов О. А. Психологія переговорів : підручник. Київ : Талком, 2024. 294 с. 

Блінов О.А. Військово-психологічний словник. К. : Талком, 2024. 36 с. 

Психологія: методичні рекомендації до виконання випускної кваліфікаційної бакалаврської роботи / уклад. : Н.Д. Абрамян, О.А. Блінов та ін. К. : Талком, 2024. 36 с. 

Блінов О.  А. Іноваційний психологічний інструментарій діагностики, психотерапії та психокорекції бойового стресу: навчально-методичний посібник. К. : Талком, 2020. 130 с. 

Блінов О. А. Бойова психічна травма : монографія. К. : Талком, 2019. 700 с. 

 

https://orcid.org/0000-0002-9523-0233

https://scholar.google.com.ua/citations?user=vv5RL2wAAAAJ&hl=ru

https://www.researchgate.net/profile/Oleg-Blinov-3

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57469021700


Контактна інформація: oleg.blinov@e-u.edu.ua


 

 

Павлюк Оксана Дмитрівна

Доктор філософії.

 

Наукові інтереси: 

Лідерство, командоутворення, розвиток особистості, юридична психологія.

Навчальні дисципліни:

Загальна психологія, Медіапсихологія, Історія психології, Психологія творчості.

 

Основні публікації:

Павлюк О. Д. Характеристика девіантної та делінквентної поведінки неповнолітніх до та в період військового стану. Вісник післядипломної освіти. Вип. 26 (55),2023,  с. 105-128.  DOI: 10.58442/2522-9931-2023-26(55)-105-128

Грись А., Павлюк О., Гой Н., Лось О. (2024). Стратегії саморепрезентацій студентської молоді у виборі поведінкових тенденцій. Інсайт: Психологічні виміри суспільства , (11), 184-203. https://doi.org/10.32999/2663-970X/2024-11-10 Hrys, A., Pavliuk, O., Hoi, N., & Los, O. (2024). Strategies of Student Youth’s Self-Representations in Choosing Behavioral Tendencies. Insight:  the  psychological  dimensions  of  society, 11, 184–203.  DOI: https://doi.org/10.32999/2663-970X/2024-11-10

Павлюк О. Д., Романенкова О. Ю. Роль та місце військового психолога в ефективному психологічному забезпеченні з використанням лідерського потенціалу. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. Випуск 1, 2024. С. 101-105. DOI: https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2024.1.16

Павлюк О. Д, Романенкова О. Ю. Психотравмуючі чинники надзвичайних ситуації під час війни та перша психологічна допомога. Габітус. 2024. Випуск 61.С. 209-213. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2024.61.38

Павлюк О. Д. Розвиток лідерства серед студентів психологів під час воєнного стану, сучасні виклики та трансформації в освіті до європейського середовища. Transformational Processes in the European Educational Environment: Modern Challenges in the Training of Specialists in Higher Education: Proceedings of the Scientific and Pedagogic Internship (February 19 – March 20. 2024. Kielce, Poland). Chernihiv: Research and Educational Innovation Center of Social Transformations, 2024. 74 p. Р.42-48.

Павлюк О. Д. Розвиток професійної ідентичності майбутній психологів в умовах війни: постановка проблеми. Проблеми розвитку ідентичності особистості в освітньому просторі: Матеріали IІІ круглого столу 15 жовтня 2024 року : Збірник матеріалів // За ред. О. П. Соснюка, І. В. Остапенко. Київ: Міленіум, ВЦ «Просвіта», 2024. 123 с. (електронне видання) С. 74-80.

Павлюк О. Д., Романенкова О. Ю. Роль емоційного вигорання у розвитку психосоматичних розладів. Габітус. 2024. Випуск 65.С. 250-253. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2024.65.43

 

https://ResearchID.co/rid96791

https://orcid.org/0000-0003-1066-1235

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=_lWqi3kAAAAJ

Research Gate Оксана Павлюк

https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic#basic


Контактна інформація: oksana.pavliuk@e-u.edu.ua


 

 

Цимбал Світлана Володимирівна

Доктор психологічних наук, доцент

Наукові інтереси: 

Психолінгвістика, міжкультурна комунікація.

Навчальні дисципліни:

Фахова іноземна мова.

 

Основні публікації:

1. Semenov O., Oleshko P., Tsymbal S., Liashko V., Shevchenko A., Popovych, I. (2021). Research of social expectations of university students in the dimensions of psychological well-being. Revista Eduweb, 15(3), 124–138. 2021. ISSN: 1856-7576

2. Bokhonkova Y., Tsymbal S., Yaremenko N., & Buhaiova N. (2023). Research of Types of Learned Helplessness of Future Specialists in Foreign Philology. Insight: The Psychological Dimensions of Society, (10), 213-231.

ISSN: 2663-970Х

3. Цимбал С.В. Teacher Digital Competence: bringing education to the next level. Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія». 2020. № 11 (1). С. 22-26.

4. Цимбал С.В. The use of Аdаptivе lеаrning Technologies in education. Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія». – 2020. – № 1 (2) – с. 21-24.

5. Цимбал С.В. Translation of electrical terminology from English into Ukrainian. Науковий журнал «Актуальні проблеми філології та перекладознавства» Хмельницький. 2021. № 21. Том 2. С. 96-99.

6. Цимбал С.В. Formаtion аnd functioning of neologisms (for students of non-linguistic speciаlities) Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія, 2021, випуск 32. 

2021 року успішно завершила програму закордонного стажування «Organization of European education, partnership in research projects and academic integrity», (Варшава, Польща), та одержала сертифікат № GS210286 від 14 червня 2021 року.

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=1LQbOi0AAAAJ

https://orcid.org/0000-0003-0652-369X

Researcher ID: AAG-9828-2020


Контактна інформація: svitlana.tsymbal@e-u.edu.ua


 

 

Ірина Чудовська
доктор соціологічних наук, магістр біологіі, доцент,  консультат  у сфері комунікаційних та освітніх практик, психосоматики і позитивноі психотерапії. 

Закінчила Київський національний  університет   імені Тараса Шевченка факультет соціології та психології, навчалася у Варшавському університеті (Варшава), Школі суспільних наук (SNS) при Польській Академії наук  у Варшаві. 

У 2012 році захистила докторську дисертацію.  З  2012-2023 працювала на посаді доцента Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 

З 2023 доцент кафедри практичної психології та соціальних технологій факультету психології та соціальних технологій ПВНЗ «Європейський університет». 

  

Має більше 30 публікацій наукових та науково- публіцистичних: серед них індивідуальна монографія, статті та посібники у сфері вивчення мас-медіа, освіти .  Веде блог «Жива освіта» у ФБ. 

 

Наукові інтереси: освітні та комунікаційні практики; психологія особистості, соціальна психологія, психосоматика.

Дисципліни, які викладає в університеті: 

  • Ділове спілкування ( психологічний аспект)

  • Психосоматика. 


 Бєлавіна Тетяна Іванівна

Кандидат психол. н.; ст. наук. співробітник. 

 

Наукові інтереси: 

Соціально-психологічна проблематика, політична психологія, пенітенціарна психологія, групова психокорекція, СПТ, ігротехнічний менеджмент.

Навчальні дисципліни:

Соціальна психологія; Юридична психологія; Організаційна психологія; Психологія лідерства і кар’єри; Психологія суїциду, Психологія віктимної поведінки; Психологія впливу.

 

Основні публікації:

Irkhin, Y. B., Bielavina, T. I., Kostyuchenko, O. V., Bryl, M. M., Orlovska, O. A., & M. Bila, I. (2021). Actitudes disfuncionales en el panorama general del bienestar psicológico. Apuntes Universitarios, 12(1), 316–334. https://doi.org/10.17162/au.v12i1.972 . Посилання на сторінку журналу в Web of Science: https://mjl.clarivate.com:/search-results?issn=2225-7136&hide_exact_match_fl=true&utm_source=mjl&utm_medium=share-by-link&utm_campaign=journal-profile-share-this-journal ;(Emerging Sources Citation Index (ESCI)). 

Тимошенко О. І. Бєлавіна Т.І. Психологічні наслідки поліфакторної депривації військовослужбовців в умовах бойових дій. Габітус. Випуск 58 / 2024  УДК 159.9 DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2024.58.41

Bielavina T.I. The role of socio-psychological feature soft hepedagogical community in the formation of the social picture of the world of ukrainian youth. Theoretical and applied aspects of the development of modern psychology and pedagogy: collective monograph / S.P. Bielavin, T.I. Bielavina, I.N. Bila, V.Ye. Vynohradova, etc. – Lviv-Torun : Liha-Pres, 2019. P. 22-38. 

Bielavina T.I. The legal self-determination of the impoverished social groups’ representatives. Social and psychological problems of modern society: collective monograph / S.P. Bielavin, T.I. Bielavina, I.N. Bila, V.Ye. Vynohradova, etc. – Lviv-Torun : Liha-Pres, 2019. P. 25-45. 

Bielavina T.I. Social-psychological aspects of intragroup adjustment in adolescents penitentiary systems. Psychological accompaniment of personality development: collective monograph / S.P. Belavin, T.I. Belavina, I.N. Bila, N. A. Dobrovolska, etc. – Lviv-Torun : Liha-Pres, 2019. P. 20-38.

 

ORCID ID: 0000-0002-0024-1491

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&pli=1&user=6-CT3VgAAAAJ

https://www.researchgate.net/profile/Ti-Belavina


Контактна інформація: tetiana.bielavina@e-u.edu.ua

 


 

 Кошіль Оксана Петрівна

Кандидат педагогічних наук.

 

Наукові інтереси: 

Вплив освітнього середовища на розвиток особистості.

Навчальні дисципліни:

Педагогіка, Протидія булінгу та мобінгу, Педагогічне партнерство, Lego-система в освітньому просторі.

 

Основні публікації:

O. Koshil. Features of the formation of environmental communication skills in the process of professional training in future educators. The Modern Higher Education Review. 2023. №7. Р. 10-20. doi: https://doi.org/10.28925/2518-7635.2022.71  

Кошіль, О., Спіріна Т. Особливості формування лідерських якостей у студентів в умовах фахового коледжу. Ввічливість. Humanitas, 2023. Вип. 3, 47–52, doi: https://doi.org/10.32782/humanitas/2023.3.6

Кошіль О. Професійний розвиток викладачів закладів фахової передвищої освіти: основні вектори та виклики. Вісник науки та освіти. № 3(21). 2024. С. 800-813. doi: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-3(21)-800-813

Кошіль О. Інноваційні практики професійного розвитку викладачів закладів фахової передвищої освіти. Наукові інновації та передові технології. № 6(34). 2024. С. 1231-1242. doi: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-6(34)-1231-1242 

Кошіль О. Теоретичні та практичні аспекти проєктної діяльності педагогів закладів фахової передвищої освіти. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. Вип. 1 (25). 2024. С. 116-124. doi: https://doi.org/10.35387/od.1(25).2024.116-124 

 

https://www.webofscience.com/wos/author/record/JJE-5080-2023

https://orcid.org/0000-0002-9121-1297

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=2s-I4hIAAAAJ&view

https://www.researchgate.net/profile/Oksana-Kosil


Контактна інформація: oksana.koshil@e-u.edu.uau.ua


 

 

Коробанова Ольга Леонідівна

Кандидат психологічних наук.

 

Наукові інтереси: 

Психологія спілкування і комунікації, рольове спілкування, соціальна психологія, соціально-психологічний тренінг, арттерапія.

Навчальні дисципліни:

Психологія спілкування, психологія особистості, соціальна психологія, тренінг ообистісного зростання.

 

Основні публікації:

Коробанова О.Л. Соціальна взаємодія та переживання складних соціальних ситуацій в умовах пандемії. Проблеми політичної психології, 2020, 9(23). С. 72-93. https://doi.org/10.33120/popp-Vol23-Year2020-47

Коробанова О.Л. Просоціальні мотиви в структурі мотивації політичної участі молоді та їхня динаміка в процесі формування. Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави, 2013, 14. С. 192-204.

Коробанова О.Л. Міфи і реальність у політичнй свідомості молоді. Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. Серія: Психологія, 2016, том 21, вип.1. С. 125-136.

Коробанова О.Л. Психологічні особливості очікувань і настановлень щодо групової взаємодії членів новостворених груп. Наукові студії із соціальної та політичної психології, 2016, том 37, вип. 40. С. 136-149.

Коробанова О.Л. Особливості рольової комунікації в новостворених групах. Наукові студії із соціальної та політичної психології, 2017, том 39, вип. 42. С. 145-159.

Свідоме і несвідоме у груповій взаємодії. [Горностай П.П., Коробанова О.Л., Плетка О.П., Циганенко Г.В., Чорна Л.Г.] Кропивницький, Імекс-ЛТД, 2018.

Психолого-педагогічне забезпечення соціально-психологічного клімату в колективі: Навчально-методичний комплекс для слухачів інститутів післядипломної освіти. [Горностай П.П., Горбунова В.В., Коробанова О.Л., Плетка О.Т., Циганенко Г.В., Чорна Л.Г.] К.: Міленіум, 2017.

Методи групової роботи в системі освіти : Методичні рекомендації. [Горностай П.П., Горбунова В.В., Коробанова О.Л., Плетка О.Т., Циганенко Г.В., Чорна Л.Г.] К.: Міленіум, 2017.

Bondarenko A.F., Fedko C.l., Volkova O.O., Parasiei-Hocher A., Kucherovska N., Olha Korobanova O.L., Kychkyruk T. The problem of anxiety among ukrainian students on remote learning during covid-19 pandemic.  Wiadomości Lekarskie, 2022, 75(8). P. 1844-1848.  https://doi.org/10.36740/WLek202208105

Korobanova O.,  Schulzhenko N., Psychology of home and Ukrainian migrants’ socio-psychological adaptation abroad. Scientific Studios on Social and Political Psychology, 2022, 28(2). https://doi.org/10.33120/sssppj.vi50(53).604

 

https://orcid.org/0000-0003-3539-871X

https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=yppVR6AAAAAJ

https://www.researchgate.net/profile/Olha-Korobanova

Academia.edu


Контактна інформація: olha.korobanova@e-u.edu.ua


 

 

Борейчук  Ірина Олегівна

Кандидат психологічних наук.

 

Наукові інтереси: 

Філософський компонент розуміння «іншого» в освітньому середовищі, феномен професійного вигорання викладача ЗВО, специфіка професійної мотивації майбутніх психологів в умовах воєнного стану, застосування метафори в груповій психокорекції, використання фотографії в психологічному відновленні, арттерапія в подоланні стресу.

Навчальні дисципліни:

Загальна психологія, Психологія креативності, Психодіагностика, Арттерапія.

 

Основні публікації:

Борейчук І.О. Система психопрофілактики ксенофобії в студентському середовищі / І.О. Борейчук // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, V (59). – 2017. – issue 134. – С.61-64.

Борейчук І. О. Соціальна дистанція як складник механізму ксенофобії / І. О. Борейчук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». – 2017. – Вип. 3. – С. 39–44.

Борейчук І. О. Філософський компонент психології «іншого» в системі остракізації середовища/ І. Борейчук, В. Назаревич // Humanitarium. – Переяслав-Хмельницький, 2019 Том. 42, Вип. 1 : Психологія. С. 120–130. 

Boreichuk, I., Kryvonis, T., Lukecha, I., Pylypenko, N., & Dziuba, T. Peculiarities of Application of Metaphor in Group Psychological Correction // BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience Румунія №19. С. 48-57 (2022) https://doi.org/10.35619/praprv.v1i18  

Boreichuk, I., Kramchenkova, V., Nazarevych, V., Kompanovych, M., Dziuba, T., Panasiuk, A. (2023). Art Therapy as an Effective Means of Overcoming Stress: Neurophysiological Features. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 14(3), 122-133. https://doi.org/10.18662/brain/14.3/465 

Борейчук І.О. Особливості психокорекційної роботи практичного психолога з тривожними підлітками. // « Наукові інновації та передові технології» № 3(31) 2024 

 

https://www.webofscience.com/wos/author/record/AHH-8415-2022

https://orcid.org/0000-0001-9205-5655

https://scholar.google.com/citations?user=uaviWswAAAAJ&hl=en&citsig=AJY4_hP0fPrqxJpTdC06BtrykMb7


Контактна інформація: iryna.boreychuk@e-u.edu.ua


 

 

Головченко Дмитро

Лаборант кафедри.


 

 

 

 

 

Положення про кафедру

Абітурієнту

Пояснення до написання Мотиваційного листа

Навчально-методичне забезпечення

Інформація для маломобільних груп населення

Анкетування

Наукові заходи

Рейтинг викладачів

Відомості про самооцінювання освітньої програми

Програма візиту експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи за спеціальністю C4 Психологія ОПП «Практична психологія» за першим рівнем вищої освіти

Програма фахового вступного випробування для вступу на освітню програму підготовки бакалавра за спеціальністю C4 Психологія

Програма фахового вступного випробування для вступу на освітню програму підготовки магістра за спеціальністю C4 Психологія

Скринька довіри

Положення про кімнату психологічного розвантаження

Положення про лабораторію проектних методів кафедри практичної психології та соціальних технологій факультету психології та соціальних технологій

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:

Приєднуйся до нашої спільноти у Тікток

Офіційна сторінка Європейського університету

Офіційна фейсбук-сторінка факультету психології та соціальних технологій

 

  • Останні новини
  •  


Набір, реєстрація
  • fb
  • yt
  • tt
(044) 334-53-04
(050) 356-02-45
бульвар академіка Вернадського, 16 В
Visa / MasterCard