Телефон: +38 (044) 334-34-27
Кафедра практичної психології та соціальних технологій є структурним підрозділом факультету психології та соціальних технологій Європейського університету та здійснює підготовку фахівців за освітньо-професійною програмою «Практична психологія» спеціальності C4 «Психологія» освітнього ступеня «Бакалавр», «Магістр» та «Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором» освітнього ступеня «Бакалавр», «Магістр».
Місія кафедри полягає у підготовці висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, готових до інноваційної професійної діяльності, відповідно до європейських стандартів на основі принципів міжнародної мобільності, креативності, академічної доброчесності, які володіють фаховими компетентностями та skills в галузі практичної психології та соціальних технологій на особистісному, міжособистісному, груповому та професійному рівнях, усвідомлюють свою професійну значущість у системі суспільно-політичних та економічних відносин з урахуванням соціальних наслідків, робота з людьми та для людей, врахування принципів захисту та соціальних перетворень української громадськості.
Візія кафедри – забезпечити єдність освітнього процесу з науково-дослідною та практичною діяльністю в галузі практичної психології, враховуючи сучасні тенденції ринку праці, соціальні, екологічні та економічні виклики суспільства, а також розвиток цифрових технологій.
Стратегічні напрями розвитку кафедри:
Освітня програма «Практична психологія» першого (бакалаврського) рівня спеціальності C4 «Психологія» спрямована на підготовку фахівців з психології з широким доступом до працевлаштування, які здатні самостійно розв’язувати складні спеціалізовані задачі психодіагностичного, консультаціного, тренінгового, психотерапевтичного, психокорекційного спрямування у процесі здійснення професійної діяльності.
Освітньою програмою передбачено вивчення наступних дисциплін фахової підготовки:
Після успішного завершення навчання випускники можуть обіймати посади:
Проєкт освітньо-наукової програми "Психологія"
Запрошуємо всіх стейкхолдерів (здобувачів вищої освіти, випускників освітньо-наукової програми, роботодавців, представників академічної та наукової спільноти, представників інших груп стейкхолдерів) залишити відгуки, побажання та пропозиції для покращення освітньо-наукової програми «Психологія» спеціальності C4 «Психологія» освітнього ступеня «Доктор філософії».
Пропозиції щодо удосконалення освітньо-наукової програми "Психологія": заповнити форму
Проєкт ОНП Психологія PhD 2025
Проєкт освітньої програми "Практична психологія"
Запрошуємо всіх стейкхолдерів (здобувачів вищої освіти, випускників освітньої програми, роботодавців, представників академічної та наукової спільноти, представників інших груп стейкхолдерів) залишити відгуки, побажання та пропозиції для покращення освітньої програми «Практична психологія» спеціальності C4 «Психологія» освітнього ступеня «Бакалавр».
Пропозиції щодо удосконалення освітньої програми "Практична психологія": заповнити форму
Проєкт ОПП БАК 053 2024 Практична психологія
Проєкт ОПП БАК 053 2023 Практична психологія
Проєкт ОПП БАК 053 2021 Практична психологія
Пропозиції щодо удосконалення освітньої програми "Практична психологія"
Переглянути освітню програму першого (бакалаврського) рівня спеціальності C4 «Психологія»
Переглянути освітню програму другого (магістерського) рівня спеціальності C4 «Психологія»
Освітня програма «Практична психологія» другого (магістерського) рівня спеціальності C4 «Психологія» орієнтована на якісну підготовку психологів, які на високому професійному рівні здатні розробляти програми досліджень з актуальних проблем психологічної науки, а також програми психологічного супроводу професійної діяльності в звичайних та особливих умовах.
Освітньою програмою передбачено вивчення наступних дисциплін фахової підготовки:
Після успішного завершення навчання випускники можуть обіймати посади:
На базі кафедри створено Психологічну службу Європейського університету, головною метою якої є створення умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров'я, та надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.
В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ДІЄ КІМНАТА ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВАНТАЖЕННЯ
Професорсько-викладацький склад кафедри сформований з висококваліфікованих фахівців, які мають наукові ступені та значний досвід викладання і практичної роботи.
Освітня програма «Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором» дасть можливість дізнатися про соціальне забезпечення та соціальну політику, орієнтовану на міжнародних практиках, адаптовану під українські реалії.
Архітектоніка побудови компонентів освітньо-професійної програми була спрямована на дисципліни University of Ostrava (Lietuva), Šiauliai Academy Vilnius University (Čechy), East Tennessee State University (USA), The University of Kansas (USA), University of Denver (USA), Fordham University (USA), Simmons University (USA), Howard University (USA), University of Southern California (USA), Syracuse University (USA), Western Reserve University (USA), Baylor University (USA), University of Plymouth (United Kingdom), University of Greenwich (United Kingdom), University of Dundee (Scotland), University of Bristol (United Kingdom), The Open University (Northern Ireland), Ara Institute of Canterbury Ltd (New Zealand), The Open university (England), The University of Manchester (United Kingdom), University of the West Indies (Jamaica), Excelsior Community college (Jamaica) The Council of Community Collegeso fJamaica (Jamaica) Excelsior Community College (Jamaica) Jamaica Theological Seminary (Jamaica), Knox Community College (Jamaica) Montego Bay Community College (Jamaica), Northern Caribbean University (Jamaica), Portmore Community College (Jamaica), University of the Common wealth Caribbean (Jamaica).
ЧОМУ НАВЧАТИСЯ НА ОСВІТНІЙ ПРОГРАМІ «СОЦІАЛЬНІ МІЖНАРОДНІ ПРОЕКТИ ТА ІНОЗЕМНА МОВА, ПЕРША – АНГЛІЙСЬКА, ДРУГА – ЗА ВИБОРОМ» − АКТУАЛЬНО ТА ПЕРСПЕКТИВНО?
У ЯКИХ СФЕРАХ ТИ МОЖЕШ СЕБЕ РЕАЛІЗУВАТИ?
Навчання на освітній програмі «Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором» надає можливість кар’єрного зростання. Адже це робота, яка дає неймовірні обрії, варіативність, широту щодо сфери працевлаштування та власної реалізації:
робота у сфері вирішення конфліктів, командоутворення.
Які існують можливості та обрії для твого працевлаштування?
Які навички soft skills зможеш реалізувати?
Формування soft skills є об’єктивною вимогою сучасного ринку праці і важливим завданням підготовки конкурентоспроможного працівника. Навчання на освітній програмі Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором» допоможе сформувати такі навички soft skills,які сприятимуть компетентнісному та професійному розвитку особистості майбутнього фахівця у соціальній сфері:
Переглянути освітню програму першого (бакалаврського) рівня спеціальності 231 «Соціальна робота» освітньо-професійною програмою «Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором»
Переглянути освітню програму другого (магістерського) рівня спеціальності 231 «Соціальна робота» освітньо-професійною програмою «Соціальні міжнародні проекти та іноземна мова, перша – англійська, друга – за вибором»
Склад кафедри практичної психології та соціальних технологій
Доктор філософії, завідувачка кафедри практичної психології та соціальних технологій факультету психології та соціальних технології.
Наукові інтереси:
Підготовка практичних психологів, медіація в освіті, психоемоційна підтримка підлітків
Навчальні дисципліни:
Практикум з групової психокорекції, Психологія здоров'я, Вступ до фаху, Психологія сім'ї, Емоційний інтелект, Педагогічна риторика, Організація дозвіллєвої діяльності в закладах початкової світи, Організація дозвіллєвої діяльності в закладах дошкільної освіти.
Основні публікації:
Дроботько І. Д. Готовність практичного психолога до подолання тривожності у підлітків в умовах військового стану. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти та академічного партнерства в умовах воєнного стану: матеріали ХХVІІІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 16–17 березня 2023). Київ, 2023. Випуск 43, т.1. С. 38−39.
Дроботько І. Д. Практичні засади вдосконалення підготовки психологів до подолання тривожності у підлітків. Перспективи та інновації студентських наукових досліджень і освітніх систем в умовах воєнного стану: матеріали ХХVІІІ міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих викладачів (м. Київ, 25–26 квітня 2023). Київ, 2023. С. 18.
Дроботько І.Д Формування соціально-емоційних навичок у молодших школярів з аутизмом з опорою на технологію «класний менеджмент. «Корекційно - реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі». Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. ( м. Суми. 22 листопада 2023 р.) Суми, 2023.С.
Дроботько І.Д. Медіація як спосіб управління конфліктами в бізнесі в умовах війни.ПИТАННЯ ВІДБУДОВИ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ ВІДНОВЛЕННЯ Матеріали III МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ (м. Київ, 07 листопада 2024 р.) Київ. 2024. С.433.
Дроботько І.Д Методичні рекомендації щодо впровадження педагогічних умов підготовки практичних психологів до подолання тривожності в учнів ЗЗСО.СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДЕМОКРАТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У СВІТОВОМУ ПРОСТОРІ.МАТЕРІАЛИ ХХІХ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ ( м. Київ, 21-22 березня 2024) Київ, 2024. С. 28.
ORCID iD 0000-0002-8639-1887
Контактна інформація: iryna.drobotko@e-u.edu.ua
Блінов Олег Анатолійович
Доктор психологічних наук, професор.
Наукові інтереси:
Практична психологія дільності в звичайних та особливих умовах.
Навчальні дисципліни:
Арт-терапія, Психологія бізнесу та реклами, Основи профорієнтації та профвідбору, Військова психологія, Психологія стресових і посттравматичних розладів.
Основні публікації:
Блінов О. А. Психологія переговорів : підручник. Київ : Талком, 2024. 294 с.
Блінов О.А. Військово-психологічний словник. К. : Талком, 2024. 36 с.
Психологія: методичні рекомендації до виконання випускної кваліфікаційної бакалаврської роботи / уклад. : Н.Д. Абрамян, О.А. Блінов та ін. К. : Талком, 2024. 36 с.
Блінов О. А. Іноваційний психологічний інструментарій діагностики, психотерапії та психокорекції бойового стресу: навчально-методичний посібник. К. : Талком, 2020. 130 с.
Блінов О. А. Бойова психічна травма : монографія. К. : Талком, 2019. 700 с.
https://orcid.org/0000-0002-9523-0233
https://scholar.google.com.ua/citations?user=vv5RL2wAAAAJ&hl=ru
https://www.researchgate.net/profile/Oleg-Blinov-3
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57469021700
Контактна інформація: oleg.blinov@e-u.edu.ua
Павлюк Оксана Дмитрівна
Доктор філософії.
Наукові інтереси:
Лідерство, командоутворення, розвиток особистості, юридична психологія.
Навчальні дисципліни:
Загальна психологія, Медіапсихологія, Історія психології, Психологія творчості.
Основні публікації:
Павлюк О. Д. Характеристика девіантної та делінквентної поведінки неповнолітніх до та в період військового стану. Вісник післядипломної освіти. Вип. 26 (55),2023, с. 105-128. DOI: 10.58442/2522-9931-2023-26(55)-105-128
Грись А., Павлюк О., Гой Н., Лось О. (2024). Стратегії саморепрезентацій студентської молоді у виборі поведінкових тенденцій. Інсайт: Психологічні виміри суспільства , (11), 184-203. https://doi.org/10.32999/2663-970X/2024-11-10 Hrys, A., Pavliuk, O., Hoi, N., & Los, O. (2024). Strategies of Student Youth’s Self-Representations in Choosing Behavioral Tendencies. Insight: the psychological dimensions of society, 11, 184–203. DOI: https://doi.org/10.32999/2663-970X/2024-11-10
Павлюк О. Д., Романенкова О. Ю. Роль та місце військового психолога в ефективному психологічному забезпеченні з використанням лідерського потенціалу. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. Випуск 1, 2024. С. 101-105. DOI: https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2024.1.16
Павлюк О. Д, Романенкова О. Ю. Психотравмуючі чинники надзвичайних ситуації під час війни та перша психологічна допомога. Габітус. 2024. Випуск 61.С. 209-213. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2024.61.38
Павлюк О. Д. Розвиток лідерства серед студентів психологів під час воєнного стану, сучасні виклики та трансформації в освіті до європейського середовища. Transformational Processes in the European Educational Environment: Modern Challenges in the Training of Specialists in Higher Education: Proceedings of the Scientific and Pedagogic Internship (February 19 – March 20. 2024. Kielce, Poland). Chernihiv: Research and Educational Innovation Center of Social Transformations, 2024. 74 p. Р.42-48.
Павлюк О. Д. Розвиток професійної ідентичності майбутній психологів в умовах війни: постановка проблеми. Проблеми розвитку ідентичності особистості в освітньому просторі: Матеріали IІІ круглого столу 15 жовтня 2024 року : Збірник матеріалів // За ред. О. П. Соснюка, І. В. Остапенко. Київ: Міленіум, ВЦ «Просвіта», 2024. 123 с. (електронне видання) С. 74-80.
Павлюк О. Д., Романенкова О. Ю. Роль емоційного вигорання у розвитку психосоматичних розладів. Габітус. 2024. Випуск 65.С. 250-253. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2024.65.43
https://ResearchID.co/rid96791
https://orcid.org/0000-0003-1066-1235
https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=_lWqi3kAAAAJ
Research Gate Оксана Павлюк
https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic#basic
Контактна інформація: oksana.pavliuk@e-u.edu.ua
Цимбал Світлана Володимирівна
Доктор психологічних наук, доцент
Наукові інтереси:
Психолінгвістика, міжкультурна комунікація.
Навчальні дисципліни:
Фахова іноземна мова.
Основні публікації:
1. Semenov O., Oleshko P., Tsymbal S., Liashko V., Shevchenko A., Popovych, I. (2021). Research of social expectations of university students in the dimensions of psychological well-being. Revista Eduweb, 15(3), 124–138. 2021. ISSN: 1856-7576
2. Bokhonkova Y., Tsymbal S., Yaremenko N., & Buhaiova N. (2023). Research of Types of Learned Helplessness of Future Specialists in Foreign Philology. Insight: The Psychological Dimensions of Society, (10), 213-231.
ISSN: 2663-970Х
3. Цимбал С.В. Teacher Digital Competence: bringing education to the next level. Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія». 2020. № 11 (1). С. 22-26.
4. Цимбал С.В. The use of Аdаptivе lеаrning Technologies in education. Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія». – 2020. – № 1 (2) – с. 21-24.
5. Цимбал С.В. Translation of electrical terminology from English into Ukrainian. Науковий журнал «Актуальні проблеми філології та перекладознавства» Хмельницький. 2021. № 21. Том 2. С. 96-99.
6. Цимбал С.В. Formаtion аnd functioning of neologisms (for students of non-linguistic speciаlities) Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія, 2021, випуск 32.
2021 року успішно завершила програму закордонного стажування «Organization of European education, partnership in research projects and academic integrity», (Варшава, Польща), та одержала сертифікат № GS210286 від 14 червня 2021 року.
https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=1LQbOi0AAAAJ
https://orcid.org/0000-0003-0652-369X
Researcher ID: AAG-9828-2020
Контактна інформація: svitlana.tsymbal@e-u.edu.ua
Ірина Чудовська
доктор соціологічних наук, магістр біологіі, доцент, консультат у сфері комунікаційних та освітніх практик, психосоматики і позитивноі психотерапії.
Закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка факультет соціології та психології, навчалася у Варшавському університеті (Варшава), Школі суспільних наук (SNS) при Польській Академії наук у Варшаві.
У 2012 році захистила докторську дисертацію. З 2012-2023 працювала на посаді доцента Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
З 2023 доцент кафедри практичної психології та соціальних технологій факультету психології та соціальних технологій ПВНЗ «Європейський університет».
Має більше 30 публікацій наукових та науково- публіцистичних: серед них індивідуальна монографія, статті та посібники у сфері вивчення мас-медіа, освіти . Веде блог «Жива освіта» у ФБ.
Наукові інтереси: освітні та комунікаційні практики; психологія особистості, соціальна психологія, психосоматика.
Дисципліни, які викладає в університеті:
Ділове спілкування ( психологічний аспект)
Психосоматика.
Кандидат психол. н.; ст. наук. співробітник.
Наукові інтереси:
Соціально-психологічна проблематика, політична психологія, пенітенціарна психологія, групова психокорекція, СПТ, ігротехнічний менеджмент.
Навчальні дисципліни:
Соціальна психологія; Юридична психологія; Організаційна психологія; Психологія лідерства і кар’єри; Психологія суїциду, Психологія віктимної поведінки; Психологія впливу.
Основні публікації:
Irkhin, Y. B., Bielavina, T. I., Kostyuchenko, O. V., Bryl, M. M., Orlovska, O. A., & M. Bila, I. (2021). Actitudes disfuncionales en el panorama general del bienestar psicológico. Apuntes Universitarios, 12(1), 316–334. https://doi.org/10.17162/au.v12i1.972 . Посилання на сторінку журналу в Web of Science: https://mjl.clarivate.com:/search-results?issn=2225-7136&hide_exact_match_fl=true&utm_source=mjl&utm_medium=share-by-link&utm_campaign=journal-profile-share-this-journal ;(Emerging Sources Citation Index (ESCI)).
Тимошенко О. І. Бєлавіна Т.І. Психологічні наслідки поліфакторної депривації військовослужбовців в умовах бойових дій. Габітус. Випуск 58 / 2024 УДК 159.9 DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2024.58.41
Bielavina T.I. The role of socio-psychological feature soft hepedagogical community in the formation of the social picture of the world of ukrainian youth. Theoretical and applied aspects of the development of modern psychology and pedagogy: collective monograph / S.P. Bielavin, T.I. Bielavina, I.N. Bila, V.Ye. Vynohradova, etc. – Lviv-Torun : Liha-Pres, 2019. P. 22-38.
Bielavina T.I. The legal self-determination of the impoverished social groups’ representatives. Social and psychological problems of modern society: collective monograph / S.P. Bielavin, T.I. Bielavina, I.N. Bila, V.Ye. Vynohradova, etc. – Lviv-Torun : Liha-Pres, 2019. P. 25-45.
Bielavina T.I. Social-psychological aspects of intragroup adjustment in adolescents penitentiary systems. Psychological accompaniment of personality development: collective monograph / S.P. Belavin, T.I. Belavina, I.N. Bila, N. A. Dobrovolska, etc. – Lviv-Torun : Liha-Pres, 2019. P. 20-38.
ORCID ID: 0000-0002-0024-1491
https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&pli=1&user=6-CT3VgAAAAJ
https://www.researchgate.net/profile/Ti-Belavina
Контактна інформація: tetiana.bielavina@e-u.edu.ua
Кандидат педагогічних наук.
Наукові інтереси:
Вплив освітнього середовища на розвиток особистості.
Навчальні дисципліни:
Педагогіка, Протидія булінгу та мобінгу, Педагогічне партнерство, Lego-система в освітньому просторі.
Основні публікації:
O. Koshil. Features of the formation of environmental communication skills in the process of professional training in future educators. The Modern Higher Education Review. 2023. №7. Р. 10-20. doi: https://doi.org/10.28925/2518-7635.2022.71
Кошіль, О., Спіріна Т. Особливості формування лідерських якостей у студентів в умовах фахового коледжу. Ввічливість. Humanitas, 2023. Вип. 3, 47–52, doi: https://doi.org/10.32782/humanitas/2023.3.6
Кошіль О. Професійний розвиток викладачів закладів фахової передвищої освіти: основні вектори та виклики. Вісник науки та освіти. № 3(21). 2024. С. 800-813. doi: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-3(21)-800-813
Кошіль О. Інноваційні практики професійного розвитку викладачів закладів фахової передвищої освіти. Наукові інновації та передові технології. № 6(34). 2024. С. 1231-1242. doi: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-6(34)-1231-1242
Кошіль О. Теоретичні та практичні аспекти проєктної діяльності педагогів закладів фахової передвищої освіти. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. Вип. 1 (25). 2024. С. 116-124. doi: https://doi.org/10.35387/od.1(25).2024.116-124
https://www.webofscience.com/wos/author/record/JJE-5080-2023
https://orcid.org/0000-0002-9121-1297
https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=2s-I4hIAAAAJ&view
https://www.researchgate.net/profile/Oksana-Kosil
Контактна інформація: oksana.koshil@e-u.edu.uau.ua
Коробанова Ольга Леонідівна
Кандидат психологічних наук.
Наукові інтереси:
Психологія спілкування і комунікації, рольове спілкування, соціальна психологія, соціально-психологічний тренінг, арттерапія.
Навчальні дисципліни:
Психологія спілкування, психологія особистості, соціальна психологія, тренінг ообистісного зростання.
Основні публікації:
Коробанова О.Л. Соціальна взаємодія та переживання складних соціальних ситуацій в умовах пандемії. Проблеми політичної психології, 2020, 9(23). С. 72-93. https://doi.org/10.33120/popp-Vol23-Year2020-47
Коробанова О.Л. Просоціальні мотиви в структурі мотивації політичної участі молоді та їхня динаміка в процесі формування. Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави, 2013, 14. С. 192-204.
Коробанова О.Л. Міфи і реальність у політичнй свідомості молоді. Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. Серія: Психологія, 2016, том 21, вип.1. С. 125-136.
Коробанова О.Л. Психологічні особливості очікувань і настановлень щодо групової взаємодії членів новостворених груп. Наукові студії із соціальної та політичної психології, 2016, том 37, вип. 40. С. 136-149.
Коробанова О.Л. Особливості рольової комунікації в новостворених групах. Наукові студії із соціальної та політичної психології, 2017, том 39, вип. 42. С. 145-159.
Свідоме і несвідоме у груповій взаємодії. [Горностай П.П., Коробанова О.Л., Плетка О.П., Циганенко Г.В., Чорна Л.Г.] Кропивницький, Імекс-ЛТД, 2018.
Психолого-педагогічне забезпечення соціально-психологічного клімату в колективі: Навчально-методичний комплекс для слухачів інститутів післядипломної освіти. [Горностай П.П., Горбунова В.В., Коробанова О.Л., Плетка О.Т., Циганенко Г.В., Чорна Л.Г.] К.: Міленіум, 2017.
Методи групової роботи в системі освіти : Методичні рекомендації. [Горностай П.П., Горбунова В.В., Коробанова О.Л., Плетка О.Т., Циганенко Г.В., Чорна Л.Г.] К.: Міленіум, 2017.
Bondarenko A.F., Fedko C.l., Volkova O.O., Parasiei-Hocher A., Kucherovska N., Olha Korobanova O.L., Kychkyruk T. The problem of anxiety among ukrainian students on remote learning during covid-19 pandemic. Wiadomości Lekarskie, 2022, 75(8). P. 1844-1848. https://doi.org/10.36740/WLek202208105
Korobanova O., Schulzhenko N., Psychology of home and Ukrainian migrants’ socio-psychological adaptation abroad. Scientific Studios on Social and Political Psychology, 2022, 28(2). https://doi.org/10.33120/sssppj.vi50(53).604
https://orcid.org/0000-0003-3539-871X
https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=yppVR6AAAAAJ
https://www.researchgate.net/profile/Olha-Korobanova
Контактна інформація: olha.korobanova@e-u.edu.ua
Борейчук Ірина Олегівна
Кандидат психологічних наук.
Наукові інтереси:
Філософський компонент розуміння «іншого» в освітньому середовищі, феномен професійного вигорання викладача ЗВО, специфіка професійної мотивації майбутніх психологів в умовах воєнного стану, застосування метафори в груповій психокорекції, використання фотографії в психологічному відновленні, арттерапія в подоланні стресу.
Навчальні дисципліни:
Загальна психологія, Психологія креативності, Психодіагностика, Арттерапія.
Основні публікації:
Борейчук І.О. Система психопрофілактики ксенофобії в студентському середовищі / І.О. Борейчук // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, V (59). – 2017. – issue 134. – С.61-64.
Борейчук І. О. Соціальна дистанція як складник механізму ксенофобії / І. О. Борейчук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». – 2017. – Вип. 3. – С. 39–44.
Борейчук І. О. Філософський компонент психології «іншого» в системі остракізації середовища/ І. Борейчук, В. Назаревич // Humanitarium. – Переяслав-Хмельницький, 2019 Том. 42, Вип. 1 : Психологія. С. 120–130.
Boreichuk, I., Kryvonis, T., Lukecha, I., Pylypenko, N., & Dziuba, T. Peculiarities of Application of Metaphor in Group Psychological Correction // BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience Румунія №19. С. 48-57 (2022) https://doi.org/10.35619/praprv.v1i18
Boreichuk, I., Kramchenkova, V., Nazarevych, V., Kompanovych, M., Dziuba, T., Panasiuk, A. (2023). Art Therapy as an Effective Means of Overcoming Stress: Neurophysiological Features. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 14(3), 122-133. https://doi.org/10.18662/brain/14.3/465
Борейчук І.О. Особливості психокорекційної роботи практичного психолога з тривожними підлітками. // « Наукові інновації та передові технології» № 3(31) 2024
https://www.webofscience.com/wos/author/record/AHH-8415-2022
https://orcid.org/0000-0001-9205-5655
https://scholar.google.com/citations?user=uaviWswAAAAJ&hl=en&citsig=AJY4_hP0fPrqxJpTdC06BtrykMb7
Контактна інформація: iryna.boreychuk@e-u.edu.ua
Головченко Дмитро
Лаборант кафедри.
Пояснення до написання Мотиваційного листа
Навчально-методичне забезпечення
Інформація для маломобільних груп населення
Відомості про самооцінювання освітньої програми
Положення про кімнату психологічного розвантаження
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:
Приєднуйся до нашої спільноти у Тікток
Офіційна сторінка Європейського університету
Офіційна фейсбук-сторінка факультету психології та соціальних технологій