|

Контактна інформація
yulia.gulko@e-u.edu.ua
Наукові профілі




|
Гулько Юлія Анатоліївна
Доцент кафедри практичної та клінічної психології
Науковий ступінь, вчене звання
Кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної та клінічної психології
Освіта
Закінчила Національний Педагогічний Університет ім. М.Драгоманова, спеціальність: дефектологія; сурдопедагогіка, українська мова та література. У 2022 році здобула ступінь магістра зі спеціальності «Філологія», 035.055 романські мови та література (переклад включно), перша – французька в Таврійському національному університеті імені В. І. Вернадського
Дисертації
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук «Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах» (за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології), 2006 рік.
Дисципліни, які викладає
- Основи психічної саморегуляції,
- Психологічне консультування і психотерапія.
Наукові інтереси
Нейропсихологічна корекція когнітивних, мовленневих та поведінкових порушень у дітей з ООП.
Списки основних наукових публікацій (за останні 5 років)
- Роль аналогізування та реконструювання у предметній конструктивній діяльності дітей третього року життя. Стаття. Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : збірник матеріалів наукових доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 22 квітня 2022 року). Київ, 2022. С. 47-53.
- Нейропсихологічний підхід до сенсорно-емоційного розвитку дітей дошкільного віку. Психологічні проблем творчості: матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 23 липня 2022 року). Київ, 2022. С. 64-75. (у співавт.).
- Актуальні проблеми сучасного творчого мислення. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Т. 33 (72), №2, 2022. C. 145-152 (у співавт.).
- Проблеми розвитку творчого мислення. Психолого-педагогічні координати розвитку особистості : збірник наукових матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (2-3 червня 2022 року). Полтава, 2022. С. 44-48 (у співавт.).
- Особливості функціонування творчого мислення дітей в умовах інформаційної невизначеності. Стаття. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Т. 34 (73), №1, 2023. C. 154-159. (у співавт.).
- Творче мислення дітей в умовах інформаційної невизначеності. Українська психологія. ХХІ століття. (Дні української психології в Берліні): матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю 27-28 квітня 2023 року: Зб. матеріалів. Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. С.135-140. (у співавт.).
- Сучасні шляхи психокорекційної роботи з дітьми
- в контексті конструктологічної парадигми. Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: матеріали ХХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 30 травня 2023 року. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. С. 33-37.
- Активізація спонтанного мислення дітей раннього дошкільного віку. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 28 квітня 2023 року, м. Київ. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. С. 58-61.
- Розвиток процесів наслідування у дітей раннього віку. Стаття. Психологічні проблеми творчості: матеріали ХХІІІ Міжнародної наукової психологічної конференції, м. Київ, 24-25 липня 2023 року. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. С. 85-94.
- Творче аналогізування дітей в умовах інформаційної невизначеності. Розділ монографії: Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: монографія / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2024. С.39 – 60
- Активізація творчого потенціалу дошкільників в умовах інформаційної невизначеності. Розділ монографії: Теоретичні та практичні аспекти соціально-сихологічного супроводу особистості в умовах кризи: монографія за наук. ред. проф. О. В. Дробот. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2024. С.2018 – 246.
- Використання системи КАРУС в структурі нейропсихологічної діагностики дітей дошкільного віку. Тези Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: матеріали ХХІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23 травня 2024 року / за ред. В. О. Моляко. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2024. С.27-30.
- Навчання майбутніх корекційних психологів виявленню специфіки сенсомоторної дезінтеграції у дітей дошкільного віку. Soft skills – невід’ємні аспекти розвитку та формування конкурентоспроможності сучасних студентів: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, Умань, 10 травня 2024 р. Умань, 2024. С. 42 – 47.
- Специфіка навчання творчому моторному плануванню дітей в структурі загальної нейропсихологічної корекції. Психологічні проблеми творчості: матеріали ХХІV Міжнародної наукової психологічної конференції, 24 липня 2024 року / за ред. В. О. Моляко. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2024. С. 94-98.
- Використання базових принципів творчої конструктології в практиці нейропсихологічної корекції у ранньому віці. Психологічна допомога особистості у воєнний період : матеріали VIІ Всеукр. психологічних читань «Удосконалення професійної майстерності майбутніх психологів», м. Умань, 18 квітня 2024 р. Умань. С. 110-112 (у співавт.).
- Сучасні шляхи подолання нейромоторної незрілості у дітей старшого дошкільного віку. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 19 квітня 2024 р. Львів–Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 134-136.
- Засади сучасної нейропсихологічної корекції у світлі ідей Г.С. Костюка Всеукраїнська наукова конференція «Костюківські читання», присвячена 125-річчю від дня народження Григорія Силовича Костюка: збірник матеріалів наукових доповідей, м. Київ, 23 квітня 2025 року. Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2025. С. 28-35.
- Нейропсихологія, основи нейропсихологічної корекції у дитячому віці : навчальний посібник / уклад. А. М. Осмнова, Ю. А. Гулько. Дрогобич: Посвіт. 2025. 248 с.
- Особливості психічної саморегуляції батьків, що мають дітей з розладами аутистичного спектру. Европейський психологічний часопис. 2025. Вип. 3. 0,6 д.а.
Міжнародні програми та проєкти
Підвищення кваліфікації
- Курси підвищення кваліфікації за програмою «Дитяча психопатологія» у Центрі підвищення кваліфікації Таврійського Національного Університету ім. В. Вернадського (з 10 березня по 25 квітня 2025 року 180 годин, 6 кредитів ЄКТС) свідоцтво ПК 02070967/ 00658-25
Досягнення
- Провідний спеціаліст - практик по роботі із дітьми із РАС та іншими поведінковими та мовленнєвими порушеннями у Центрі реабілітації та нейротерапії А.KID у м. Києві. Автор та спікер семінарів для вихователів «Порушення поведінки у дітей з ООП: причини та шляхи впливу» на базі мережі приватних дитячих садків «Мандаринка» у м. Києві
|