Вгору
  • Гулько Юлія Анатоліївна
  •  

Контактна інформація
yulia.gulko@e-u.edu.ua


Наукові профілі




   Гулько Юлія Анатоліївна

     Доцент кафедри практичної та клінічної психології
 

 Науковий ступінь, вчене звання

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної та клінічної психології

 Освіта

Закінчила Національний Педагогічний Університет ім. М.Драгоманова, спеціальність: дефектологія; сурдопедагогіка, українська мова та література. У 2022 році здобула ступінь магістра зі спеціальності «Філологія», 035.055 романські мови та література (переклад включно), перша – французька в Таврійському національному університеті імені В. І. Вернадського

 Дисертації

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук «Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах» (за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології), 2006 рік.

 Дисципліни, які викладає

  • Основи психічної саморегуляції,
  • Психологічне консультування і психотерапія.
 Наукові інтереси

Нейропсихологічна корекція когнітивних, мовленневих та поведінкових порушень у дітей з ООП.

 Списки основних наукових публікацій (за останні 5 років)

  •  Роль аналогізування та реконструювання у предметній конструктивній діяльності дітей третього року життя. Стаття. Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : збірник матеріалів наукових доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 22 квітня 2022 року). Київ, 2022. С. 47-53.
  •  Нейропсихологічний підхід до сенсорно-емоційного розвитку дітей дошкільного віку. Психологічні проблем творчості: матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 23 липня 2022 року). Київ, 2022. С. 64-75. (у співавт.).
  •  Актуальні проблеми сучасного творчого мислення. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Т. 33 (72), №2, 2022. C. 145-152 (у співавт.).
  •  Проблеми розвитку творчого мислення. Психолого-педагогічні координати розвитку особистості : збірник наукових матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (2-3 червня 2022 року). Полтава, 2022. С. 44-48 (у співавт.).
  • Особливості функціонування творчого мислення дітей в умовах інформаційної невизначеності. Стаття. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Т. 34 (73), №1, 2023. C. 154-159. (у співавт.).
  • Творче мислення дітей в умовах інформаційної невизначеності. Українська психологія. ХХІ століття. (Дні української психології в Берліні): матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю 27-28 квітня 2023 року: Зб. матеріалів. Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. С.135-140. (у співавт.).
  •  Сучасні шляхи психокорекційної роботи з дітьми
  • в контексті конструктологічної парадигми. Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: матеріали ХХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 30 травня 2023 року. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. С. 33-37.
  •  Активізація спонтанного мислення дітей раннього дошкільного віку. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 28 квітня 2023 року, м. Київ. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. С. 58-61.
  •  Розвиток процесів наслідування у дітей раннього віку. Стаття. Психологічні проблеми творчості: матеріали ХХІІІ Міжнародної наукової психологічної конференції, м. Київ, 24-25 липня 2023 року. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. С. 85-94.
  •  Творче аналогізування дітей в умовах інформаційної невизначеності. Розділ монографії: Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: монографія / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2024. С.39 – 60
  • Активізація творчого потенціалу дошкільників в умовах інформаційної невизначеності. Розділ монографії: Теоретичні   та  практичні  аспекти  соціально-сихологічного  супроводу  особистості  в  умовах  кризи:  монографія за наук. ред. проф. О. В. Дробот. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2024. С.2018 – 246.
  • Використання системи КАРУС в структурі нейропсихологічної діагностики дітей дошкільного віку. Тези Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: матеріали ХХІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23 травня 2024 року / за ред. В. О. Моляко. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2024. С.27-30. 
  • Навчання майбутніх корекційних психологів виявленню специфіки сенсомоторної дезінтеграції у дітей дошкільного віку. Soft skills – невід’ємні аспекти розвитку та формування конкурентоспроможності сучасних студентів: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, Умань, 10 травня 2024 р. Умань, 2024. С. 42 – 47.
  • Специфіка навчання творчому моторному плануванню дітей в структурі загальної нейропсихологічної корекції. Психологічні проблеми творчості: матеріали ХХІV Міжнародної наукової психологічної конференції, 24 липня 2024 року / за ред. В. О. Моляко. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2024. С. 94-98.
  • Використання базових принципів творчої конструктології в практиці нейропсихологічної корекції у ранньому віці. Психологічна допомога особистості у воєнний період : матеріали VIІ Всеукр. психологічних читань «Удосконалення професійної майстерності майбутніх психологів», м. Умань, 18 квітня 2024 р. Умань. С. 110-112 (у співавт.).
  • Сучасні шляхи подолання нейромоторної незрілості у дітей старшого дошкільного віку. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 19 квітня 2024 р. Львів–Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 134-136. 
  • Засади сучасної нейропсихологічної корекції у світлі ідей Г.С. Костюка Всеукраїнська наукова конференція «Костюківські читання», присвячена 125-річчю від дня народження Григорія Силовича Костюка: збірник матеріалів наукових доповідей, м. Київ, 23 квітня 2025 року. Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2025. С. 28-35.
  • Нейропсихологія, основи нейропсихологічної корекції у дитячому віці : навчальний посібник / уклад. А. М. Осмнова, Ю. А. Гулько. Дрогобич: Посвіт. 2025. 248 с.
  • Особливості психічної саморегуляції батьків, що мають дітей з розладами аутистичного спектру. Европейський психологічний часопис. 2025. Вип. 3. 0,6 д.а.
 Міжнародні програми та проєкти

 Підвищення кваліфікації

  • Курси підвищення кваліфікації за програмою «Дитяча психопатологія» у Центрі  підвищення кваліфікації Таврійського Національного Університету ім. В. Вернадського (з 10 березня по 25 квітня 2025 року 180 годин, 6 кредитів ЄКТС) свідоцтво ПК 02070967/ 00658-25
 Досягнення

  • Провідний спеціаліст - практик по роботі із дітьми із РАС та іншими поведінковими та мовленнєвими   порушеннями у Центрі реабілітації та нейротерапії А.KID у м. Києві. Автор та спікер семінарів для вихователів  «Порушення поведінки у дітей з ООП: причини та шляхи впливу» на базі мережі приватних дитячих садків «Мандаринка» у м. Києві

 

  • Останні новини
  •  


Набір, реєстрація
  • fb
  • yt
  • tt
(044) 334-53-04
(050) 356-02-45
бульвар академіка Вернадського, 16 В
Visa / MasterCard