12 листопада 2025 року на факультеті економіки та менеджменту Європейського університету відбулася гостьова лекція експерта Lean Institute Ukraine Андрія Дмитрієва на тему: «Lean-економіка: як мислення без втрат створює цінність для бізнесу і споживача».
Під час зустрічі Андрій Дмитрієв познайомив учасників із Lean-методологією — сучасним підходом до управління, що передбачає створення максимальної цінності для клієнта за рахунок мінімізації втрат і безперервного вдосконалення бізнес-процесів. Спікер поділився практичними кейсами впровадження Lean-підходів у діяльність відомих українських компаній.
Під час лекції також відбулося обговорення можливих напрямів інтеграції Lean-методології в освітній процес, зокрема, для здобувачів спеціальностей «Менеджмент» та «Маркетинг». Завідувач кафедри маркетингу Зоя Соколова, завідувач кафедри менеджменту та логістики Юлія Ремига та завідувач кафедри економіки, фінансів та обліку Денис Щербатих разом із Андрієм Дмитрієвим обговорили пропозиції щодо запровадження нових вибіркових дисциплін для здобувачів рівнів бакалавр і магістр, які базуватимуться на принципах Lean-методології.
Захід став ще одним кроком до формування практикоорієнтованого навчання, спрямованого на розвиток у студентів компетентностей ефективного управління бізнес-процесами в умовах сучасної економіки.
---------------------------------
On November 12, 2025, the Faculty of Economics and Management of European University hosted a guest lecture by Lean Institute Ukraine expert Andrii Dmytriiev titled “Lean Economics: How Waste-Free Thinking Creates Value for Businesses and Consumers.”
During the lecture, Andrii Dmytriiev introduced participants to the Lean methodology — a modern management approach focused on maximizing customer value by reducing waste and continuously improving business processes. The speaker also shared practical cases of Lean implementation in well-known Ukrainian companies.
The discussion further explored possible ways of integrating Lean methodology into the educational process, particularly for students of the “Management” and “Marketing” programs.
Head of the Department of Marketing, Zoia Sokolova, Head of the Department of Management and Logistics, Yuliia Remyha, and Head of the Department of Economics, Finance, and Accounting, Denys Shcherbatykh, discussed with Andrii Dmytriiev the introduction of new elective courses for bachelor’s and master’s students based on Lean principles.
This event marked another significant step toward strengthening practice-oriented education, which aims to develop students’ competencies in effective business process management in today’s economy.