Виставка #ДезАут була організована за ініціативи ГО «Інтерньюз-Україна», а безпосередню участь студентів у заході забезпечили проректор з виховної роботи, завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін, канд. істор. наук, доц. Олена Хоменко та заступник декана з виховної роботи Юридичного факультету С. В. Чернявський.
Студенти І курсу Юридичного факультету, ІІІ курсу Факультету психологічних систем та технологій, а також студентка І курсу Факультету економіки та менеджменту мали нагоду зануритися у світ сучасних інформаційних викликів, відвідавши унікальну виставку #ДезАут.
Це була не просто виставка, а справжня естафета завдань і випробувань: студенти сканували QR-коди, розпізнавали фейкові та правдиві заголовки, відрізняли реальні світлини від зображень, створених штучним інтелектом. Учасники на практиці переконалися, наскільки легко можна стати жертвою маніпуляцій, і водночас отримали корисні інструменти, щоб їх уникати.
На початку кожен отримав своєрідну карту-маршрут, яку можна було «заповнити», проходячи усі етапи. А наприкінці ця карта ставала квитком до невеличкого подарунку – символічної винагороди за уважність, критичність та командну роботу.
Та найбільша цінність заходу – відгуки студентів. Вони підкреслили, що #ДезАут дав їм не лише нові знання й практичні навички, а й можливість по-новому подивитися на навчальний процес, оцінити підтримку викладачів і зрозуміти, як важливо бути медіаграмотними у сучасному світі.
--------------------------------
Exhibition #DezOut: Students Against Disinformation
The #DezOut exhibition was organized on the initiative of NGO “Internews-Ukraine”, with direct student participation facilitated by the Vice-Rector for Educational Work, Head of the Department of Social and Humanitarian Disciplines, PhD in History, Associate Professor Olena Khomenko, and the Deputy Dean for Educational Work of the Faculty of Law, S.V. Cherniavskyi.
First-year students of the Faculty of Law, third-year students of the Faculty of Psychological Systems and Technologies, and a first-year student of the Faculty of Economics and Management had the opportunity to dive into the world of modern information challenges by visiting this unique exhibition.
It was not just an exhibition, but a real challenge marathon: students scanned QR codes, distinguished fake from real headlines, and learned to identify genuine photos versus AI-generated images. They experienced firsthand how easy it is to fall victim to manipulation, while also gaining practical tools to avoid it.
Initially, each participant received a “route map” to complete by passing through all the stages. Ultimately, the map became a ticket to a small, symbolic gift — a reward for attentiveness, critical thinking, and teamwork.
Yet the most significant value of the event was the students’ feedback. They emphasized that #DezOut provided not only new knowledge and practical skills but also a fresh perspective on the learning process, more profound appreciation of faculty support, and a clear understanding of the importance of media literacy in today’s world.