8–9 листопада відбулася ІІІ науково-практична конференція «Інтервенція іграшками в умовах війни в Україні: досвід, надбання, підтримка, технології», організована громадською організацією «Генофонд нації». Захід зібрав психологів, психотерапевтів, освітян, дослідників і практиків з усієї України, які впроваджують сучасні терапевтичні підходи до підтримки дітей і дорослих у кризових ситуаціях.
У роботі конференції взяли участь студенти факультету психології та соціальних технологій Європейського університету, які відвідали заходи присвячені інтервенціям за допомогою іграшки, розвитку емоційної стійкості та психологічній підтримці під час війни.
Завідувачка кафедри загальної та соціальної психології, кандидат психологічних наук, доцент Ірина Борейчук представила доповідь «Терапія плюшевим ведмежатком: досвід дитячої терапії за протоколом інтервенції Карла Ворстера». Під час виступу було окреслено ключові принципи підходу Teddy Bear Therapy як ефективного інструменту відновлення психологічного благополуччя дітей, що пережили травматичний досвід.
Участь у конференції стала цінним досвідом професійного зростання здобувачів вищої світи , розширення практичних компетентностей та натхненням до подальшого розвитку гуманістичних підходів у психологічній допомозі.
------------------------------------
On November 8–9, the III Scientific-Practical Conference “Toy Intervention in the Conditions of War in Ukraine: Experience, Achievements, Support, Technologies” was held, organized by the public organization “Gene Pool of the Nation.” The event brought together psychologists, psychotherapists, educators, researchers, and practitioners from across Ukraine who apply modern therapeutic approaches to support children and adults in crises.
Students from the Faculty of Psychology and Social Technologies at European University participated in sessions focused on toy-based interventions, the development of emotional resilience, and psychological support during wartime.
Iryna Boreichuk, PhD in Psychology, Associate Professor, and Head of the Department of General and Social Psychology, delivered a presentation titled “Teddy Bear Therapy: Experience of Child Therapy Following the Karl Wurster Intervention Protocol.” Her report outlined the key principles of Teddy Bear Therapy as an effective tool for restoring the psychological well-being of children affected by trauma.
Participation in the conference proved to be a valuable experience for students, enhancing their professional growth, expanding their practical skills, and inspiring them to develop humanistic approaches in psychological support further.